2019

řešení se dostavilo

I řekl jsem si, že takhle tak ne a zavolal jsem znovu do Vodafonu.
První slečna na drátě se děsně snažila mi poradit, co mám udělat, abych se dokázal připojit ke svému účtu a vyzvednout si fakturu a tu zaplatit. Jenomže mi radila to, co už jsem sám několikrát zkusil a následně i nastavil na prodejně. Nepomohlo to a tak říkala, že se sama poradí, což poprvé vyšlo, ale opět nepomohlo a napodruhé to shodilo spojení, takže se rada nekonala.
Zavolal jsem tedy podruhé jiné slečně, která se jevila býti podle hlasu spíše paní, čímž se zařadila mezi zkušenější a to nejen projevem.
Došli jsme společně až do bodu, kdy jí začalo být jasné, že žádné rady nepomohou a tak pravila, že se taky poradí, čemuž jsem vzdoroval otázkou, co dělat, když jí taky vypadne spojení.
"Počkat," pravila, "my vám zavoláme zpátky."
Nemusel jsem čekat, jelikož tentokrát spojení nevypadlo a řešení se dostavilo:
Přesto, že to je to všude uvedeno, není možné se v tomto případě přihlásit telefonním číslem. Prostě to nefunguje a účet je tímto způsobem nedostupný.
"Musíte použít číslo plátce. Jinak to nejde. V aplikaci na telefonu se nepřihlásíte. Jediná možnost je počkat, jestli to v nějaké příští verzi opraví …"
Tak a jeto. Jak snadné: nejde to.
Nakupujte u Vodafonu.