než to pochopím
03.ledna 2023 07:00 / zařazeno v kategorii: o událostech
Jo jo, všechno je jinak. Chtěl jsem si tu dneska psát o Grootovi a musím to nechat na zítřek.
Od časného rána se totiž peru s Datovou schránkou.
Abych předešel možným komplikacím, musel jsem si ji chca-nechca založit. A udělal jsem to těsně pořed půlnocí třicátého. Na Silvestra totiž byla hlášená odstávka na tři dny. Tož jsem to stihnul ještě vloni.
Ale!
Všechno fungovalo, jak mělo a funguje jak má. Jenomže jsem si vyvzpomněl, že použiju pro pohodlnost ovládání aplikaci Datovka, abych to měl jednodušší.
A to jsem si dal.
Třicátého už jsem to nestihl. Tak dneska ráno. A furt to nešlo. Než jsem pochopil, že se musím přihlásit ručně pomocí hesla přes prohlížeč a to takový, který je podporován, do schránky, tam najít heslo, které jsem nezadal, změnit ho svým zadáním a uložit a potom se ručně a přes heslo přihlásit pomocí prohlížeče do aplikace Datovka a tam si založit nový účet, ale s přihlášením pomocí hesla a teprve potom použít Mobilní klíč … to trvalo … no, dobře dvě a půl hodiny.
Málem jsem u toho strhal Datovou stránku, Mobilní klíč, aplikaci eGoverment, ….
No co vám budu povídat. Asi mluvím inou rečou, než ti dnešní AjŤáci. Je to všechno jasně a zřetelně popsaný. Ale než pochopím, čeho přesně se ten pokyn týká, tak v síti uplynou tisíce megabytů …
… ufff
ps
Podpora aplikace je dostupná jen mailem, tedy jsem psal - podrobně, jasně. Dvakrát. Poslední odpověď byla:
…"Co se děje na serveru nebo na telefonu s Mobilním klíčen nedokážeme ale ovlivnit. ... Zkuste se obrátit na eporadnu ISDS,
zda Vám neporadí nějaký zaručený postup."…
Můj závěr byl pochopitelný: …"odpojuji se / i Datovku ... na to "nemám šuplík""…
Od časného rána se totiž peru s Datovou schránkou.
Abych předešel možným komplikacím, musel jsem si ji chca-nechca založit. A udělal jsem to těsně pořed půlnocí třicátého. Na Silvestra totiž byla hlášená odstávka na tři dny. Tož jsem to stihnul ještě vloni.
Ale!
Všechno fungovalo, jak mělo a funguje jak má. Jenomže jsem si vyvzpomněl, že použiju pro pohodlnost ovládání aplikaci Datovka, abych to měl jednodušší.
A to jsem si dal.
Třicátého už jsem to nestihl. Tak dneska ráno. A furt to nešlo. Než jsem pochopil, že se musím přihlásit ručně pomocí hesla přes prohlížeč a to takový, který je podporován, do schránky, tam najít heslo, které jsem nezadal, změnit ho svým zadáním a uložit a potom se ručně a přes heslo přihlásit pomocí prohlížeče do aplikace Datovka a tam si založit nový účet, ale s přihlášením pomocí hesla a teprve potom použít Mobilní klíč … to trvalo … no, dobře dvě a půl hodiny.
Málem jsem u toho strhal Datovou stránku, Mobilní klíč, aplikaci eGoverment, ….
No co vám budu povídat. Asi mluvím inou rečou, než ti dnešní AjŤáci. Je to všechno jasně a zřetelně popsaný. Ale než pochopím, čeho přesně se ten pokyn týká, tak v síti uplynou tisíce megabytů …
… ufff
ps
Podpora aplikace je dostupná jen mailem, tedy jsem psal - podrobně, jasně. Dvakrát. Poslední odpověď byla:
…"Co se děje na serveru nebo na telefonu s Mobilním klíčen nedokážeme ale ovlivnit. ... Zkuste se obrátit na eporadnu ISDS,
zda Vám neporadí nějaký zaručený postup."…
Můj závěr byl pochopitelný: …"odpojuji se / i Datovku ... na to "nemám šuplík""…